Meest gestelde vragen

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

Verzendkosten binnen Nederland

De verzendkosten voor brievenbuspost zijn € 4,25 en voor pakketpost € 6,25
Bij een bestelling boven de € 75,00 euro berekenen wij geen verzendkosten.

 

Verzendkosten buiten Nederland

Voor verzending naar België berekenen wij € 8,25  en voor Duitsland berekenen wij € 9,95 verzendkosten.

Wij leveren wereldwijd, wil jij de verzendkosten weten voor een ander land? Laat dan via onze contact pagina een bericht achter met vermelding van de gewenste producten en dan zorgen wij voor een reactie met de verzendkosten.

Welke betaalmethodes zijn er?

In onze webshop kun je eenvoudig betalen op diverse manieren. 
Zo hebben wij de mogelijkheid tot Ideal, achteraf betalen met Klarna (+ 0,65 cent en 1% kosten van het bedrag per transactie) Paypal, KBC/CBC, SofortBanking / DIRECTebanking, Bancontact, Belfius.

Maar ook betalen bij afhalen en vooraf overmaken behoren tot de mogelijkheden.

Wat zijn jullie levertijden?

Wij proberen onze bestellingen binnen 1-2 werkdagen te versturen. Mocht het zo zijn dat een KidsWare product gemaakt moet worden en dus niet op voorraad is dan kan het 4 werkdagen duren. Heb je snel echt iets nodig? Stuur ons dan een bericht met wat jij wilt bestellen en dan kunnen wij kijken of we dit ook zo snel mogelijk kunnen maken voor je. 

Mag ik het terugsturen?

Retournering

Wij zijn aangesloten bij WebwinkelKeurmerk, dit betekent dat het product binnen 14 dagen na ontvangst retourgemtuurd mag worden. Op voorwaarde dat het product in originele staat is en voldoende gefrankeerd. Wij vragen je voor de retourzending een email te sturen naar info@kids-ware.nl en maak hierbij gebruik van ons herroepingsformulier. Deze is hier te vinden.

Kosten voor retourzending zijn voor rekening van de klant. Indien alles goed is ontvangen wordt het bedrag binnen 14 dagen teruggestort middels de betaalwijze die  gebruikt is bij bestellen. Retourkosten worden dus niet vergoed.

Hebben wij een product voor jou op maat gemaakt? Dat wil zeggen dat er specifieke items aan toegevoegd zijn of zijn weggelaten waardoor het echt een persoonlijk product is geworden en hebben we hier contact over gehad? Dan is het product uitgesloten van het retourrecht en kunnen wij het niet meer terugnemen.

Ik ben niet tevreden, wat nu?

We raden je aan om eerst bij ons jouw klacht of vraag kenbaar te maken door te mailen naar info@kids-ware.nl

Leidt dit niet direct tot een oplossing dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie, dit platform is hier te vinden. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform.

 

Uiteraard willen wij er bij Kids Ware voor zorgen dat we er samen aan uit komen!

Kan ik als winkel jullie producten verkopen?

Het is als winkel zeker mogelijk om originele KidsWare producten op te nemen in het assortiment. Iets wat wij natuurlijk super leuk vinden.

We bieden hier voor een eenvoudige mogelijkheid via Orderchamp. Hierop zijn onze producten voor retailers verkrijgbaar tegen inkoopsprijzen. 

Onze B2B pagina van orderchamp vindt je hier : 

Kids Ware Lifestyle